Wednesday, March 7, 2012

Assalamualaikum

Saya kembali menulis. Sebelum ini saya pernah menulis tetapi disebabkan kekangan masa dan kekurangan idea saya memilih untuk tidak menulis.Kali ini sekali lagi saya cuba menulis dan mengharapkan agar usaha saya ini terus diberi kekuatan.terus istiqamah. Ada buah idea yang perlu saya kongsikan bersama dengan anda. Kalau dulu, saya menulis kerana mengisi masa lapang, tetapi kali ini saya cuba untuk menulis kerana ingin memberitahu. Yang baik itu dijadikan tauladan dan yang kurang baik itu dijadikan sempadan. Saya kini sudah berda di Kuching Sarawak. Negeri pertama saya menabur ilmu dan negeri inilah jua tempat saya mula membina kekuatan dan kehidupan. Tahun 2012 ini juga menjadi satu permulaan baru saya yang kini sudah bertukar status. Kini saya berdua bersama teman pilihan saya. Dan, saya harapkan ia kekal hingga ke syurga Jannah. Insyaallah. Teman, doakan untuk saya.

Rabu
7 mac 2012

No comments:

Post a Comment